نوشته شده توسط : rshaole

اما آنچه که علت این بیماری است من می توانم به شما کمک کند تجزیه و تحلیل: بیماری کلیه پلی کیستیک بزرگسالان اتوزومال بیماری غالب ژنتیکی، ژن ژنتیکی سلولهای اپیتلیال کلیه کیستیک تبدیل فنوتیپ سلول های اپیتلیال کلیه در دیواره لوله از کیست است، کیستیک به طور مداوم ترشح مایع، به طوری که کیست همچنان به گسترش، ساختار طبیعی کیست کلیه جایگزین شد. تابع مانع گلومرولی و تابع توبولار کلیوی از غلظت، بازجذب، تنظیم به تدریج کاهش می یابد. بنابراین در ادرار پروتئین، و هماچوری در بر داشت. در واقع، این بیماری لوله سلول های اپیتلیال کلیه است. این بیماری از نسلی به نسل گذشته است، هرگز در یک نسل. اگر پدر و مادر هر دو طرف از این بیماری رنج می برد، هر یک از عوارض فرزند خود را 50٪، در حدود 40٪ از بیماران بدون سابقه semeynoyuyu قابل توجهی داشته است. وقوع این بیماری بعد از 30 سال در پسران نسبت به دختران ظاهر شد.

دوم: چرا شما از این بیماری رنج می برند؟

شما و ژن به همان اندازه به ارث برده دیگر کلیه کیستیک، چرا فقط شما از این بیماری رنج می برند، در حالی که دیگران ندارند. من می توانم به شما کمک کند تجزیه و تحلیل.

هنگامی که بیمار به دنیا آمد، او در حال حاضر به حال ژن جهش یافته بیماری کیستیک کلیه کلیه کیستیک معمولا به نظر نمی رسد. تنها زمانی که قدمت عفونت و سوزش از سموم، بیماری کیستیک کلیه ظاهر شد. بنابراین، پیشگیری از عفونت و تماس با اجتناب از با سموم مضر می توانند از این بیماری جلوگیری از. هنگامی که عادت بد روزانه خود را) موجب تحریک سلولهای اپیتلیال لوله کلیوی و سپس منجر به هیپرپلازی غیر معمول. فنوتیپ Kognda سلولهای اپیتلیال کلیوی در لوله دیوار از سلولهای اپیتلیال کیست می شود،

آن را به یک تابع ترشحی، مایع به تدریج pobolshem ایستاده بود، اما هیچ انتخاب مسیر طبیعی وجود دارد. با افزایش سن، بسیاری از مایع کیستیک انباشته، مقدار کیست افزایش کیست فشار را افزایش می دهد، کشش سطحی کیست گسترش می یابد، در این زمان، برخی از بیماران حساس احساس کردند که احساس در lomotnye کمر. به خصوص زمانی که یک عفونت کیست وجود دارد، شما احساس صدمه دیده است. با گسترش تدریجی کیست های کلیوی، ساختار طبیعی کلیه توسط یک کیست جایگزین شده است. تابع مانع گلومرولی و تابع توبولار کلیوی از غلظت، بازجذب، تنظیم به تدریج کاهش می یابد. درمانگاه فشار خون بالا، آزمون غیر طبیعی ادرار به طور منظم و توابع کلیوی بودند. آیا می فهمی؟





:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: